Nuteczki

wtorek, 25 sierpnia 2015

Wywiad z Nadią :)

 Witojcie :) w dzisiejszym rozdziale wystąpi... Nadia autorka bloga http://olaimikolajpolicjantkiipolicjanci.blogspot.com która zgodziła się na wywiad :)


Olka - Skąd taki pomysł by zacząć pisać bloga o PiP? Czym zaintrygował Cię tym serial?
Nadia - Je, mam wywiad xD. Dobra, powaga. Ten serial zaintrygował mnie swoim charakterem. Otóż mogłam zajrzeć za drzwi policjantów, do tego była tam Ola i Mikołaj, którzy ewidentnie szli ku sobie. A jeśli chodzi o bloga, to moja siostra jest fanką pewnego zespołu i tam fanfiction jest na porządku dziennym i mi to też zaproponowała. A pomysły, no cóż, często odłączam się od wszystkiego, wskakuje pod kołdrę i myślę, co mogło by się stać. To czasochłonne, ale daje efekty.
Olka -Jeśli miałabyś wybierać, to który sezon serialu PiP podobał Ci się najbardziej i dlaczego?
Nadia -  Pierwszy, było mniej kłótni i było słodko, oczywiście ja bardzo lubię akcję, ale nie kłótnie, kłótnie są 'be'. Do tego mogłam dopiero poznawać postacie, co też było ciekawe.
Olka -Jakie miałaś wrażenia gdy obejrzałaś zwiastun 3 sezonu?
Nadia - Jestem wciąż nimi załamana. Film będzie taki straszny, coś tak czuje i mnie szlag trafia, że Olka mu nic nie powiedziała. Ale jeszcze nic nie wiem. Do tego będzie z Jackiem ;_; No niby fajny policjant, ale ona miała być z Mikołajem, przynajmniej takie mam zdanie.
Olka -Powiedz mi którą postać z serialu PiP lubisz najbardziej? I dlaczego?
Nadia - Olę Wysocką, między innymi dlatego ją rysowałam. A chyba dlatego, że ona ma takie problemy, w które najprościej mogę się wczuć. No bo ja akurat nie wiem, jak to jest mieć żonę za granicą, rozwodzić się z żoną, nie mieć dziecka, a jakoś brak chłopaka mogę sobie najprościej wyobrazić. Do tego Ola jest piękną, uczuciową dziewczyną. Dlatego powinna być z Mikołajem.
Olka -A wracając do twojego bloga. Zdradzisz nam co planujesz?
Nadia - No proszę, chcesz wyciągnąć ode mnie informację. Ale ja zdradzę tylko tyle, by podsycić ciekawość, pominę fakt, że mam już zaplanowane dwa następne opowiadania.
A więc, problemy od Oli wcale tak łatwo nie odejdą. Policja nie rozwiązała jeszcze jej wszystkich problemów, a to się na niej odbije źle. A Mikołaj będzie płakał, załamany sytuacją Oli.

Olka - Zaciekawiłaś mnie. Powiedz mi teraz jeśli miałabyś wybrać który z policjantów miałby odejść z serialu raz na zawsze kto to byłby i dlaczego?
Nadia -  Każdy policjant odgrywa ważną rolę, nawet jeśli dla nas nie jest do końca pozytywna, to jednak odgrywa ważną rolę. No chociaż Kwieciński mogłabym wydupczyć, stary dziad mnie denerwuje. Ale cóż, on też odgrywa swoją rolę. Jeśli, w ogóle ciekawa, czy jeszcze wróci jak się na przykład dowie o sytuacji Oli. Żeby się zemścić. O nie.
Olka - Czy według Ciebie Mikołaj powinien wrócić do żony. Jeśli Tak/Nie to dlaczego?
Nadia - Według mnie bez sensu jest próba ratowania czegoś, co jest już doszczętnie zniszczone. Kamila ewidentnie go nie kocha, a on powinien to zaakceptować. Taki związek na siłę nic nie da. Do tego podejrzewam, że czuje coś więcej do Olki, tylko, że to tłumaczy sobie przyjaźnią. Szkoda, że nie chce tego uczucia do siebie dopuścić. Byłabym zadowolona. Ale ogólnie ja sama widzę, że mu zależy na Kamili, ale jej ani trochę nie zależy. Pewnie dlatego na zwiastunie był ten koleś. Albo jej nowy partner, albo adwokat, bo nie wiem, czy w końcu się rozwiedli, skoro tak o nią walczy. Ale bardziej prawdopodobna jest wersja z kochankiem, jeśli mogę go tak nazwać.
Olka - Zostało ostatnie pytanie. Z kim chcesz bym przeprowadziła następny wywiad?
Nadia -  Możesz z Marysią.
Olka - No to byłoby już wszystko. Dziękuję że zgodziłaś się wziąć udział w wywiadzie.
Nadia - To była czysta przyjemność.
________________________ 
A oto kolejny wywiad za nami :)
Co o nim sądzicie :)
następny wywiad będzie z Marysią o ile się zgodzi :)
Pozdrawiam
Olka<3<3<3
 

6 komentarzy:

  1. Super :)
    Już nie mogę się doczekać wywiadu z Marysią ^^
    Pozdrawiam
    Amelka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki
      Pozdrawiam
      Olka ♡ ♡ ♡ ♡
      Ps. Następny wywiad za tydzień we wtorek :)

      Usuń
  2. I to ma być niby wywiad! !!! To chyba jakieś kpiny. ... weź dziewczyno się nie pogrążaj. To jest beznadziejne

    Al

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli uważasz że te wywiady są beznadziejne to ich nie czytaj . Po za tym, napisalabym Ci coś ale wole zachować swoją godność i nie zniżać się do twojego poziomu. Przyjmuje krytykę ale bez przesady. Co ma niby znaczyć "ogarnij się ".
      Żegnam
      Olka

      Usuń
    2. Drogi Anonimowy!!!! Jak ci się nie podoba to nie czytaj!!!!!
      Nie pozdrawiam Kasia

      Usuń
  3. Wywiad bardzo mi się spodobał.

    Zapraszam na mojego bloga
    Ola-i-mikolaj.blogspot.com

    Pozdrawiam
    Paulina

    OdpowiedzUsuń